SEZNAM POTENCIALNIH MENTORJEV NA DOKTORSKEM ŠTUDIJU
SEZNAM POTENCIALNIH MENTORJEV NA DOKTORSKEM ŠTUDIJU | Bibliografski kazalci raziskovalne uspešnosti (2018-2023) | |
ODDELEK ZA TEHNOLOGIJO PROMETA | ||
Katedra za ekonomijo in management v prometu | Z | A1/2 |
izr. prof. dr. Marina ZANNE, predstojnica | 592,12 | 228,72 |
doc. dr. Damjana JERMAN, članica | 320.00 | 320.00 |
Katedra za inženirstvo v prometu | Z | A1/2 |
doc. dr. Franc DIMC, predstojnik | 489,48 | 237,37 |
doc. dr. Blaž Luin, član | 253,02 | 164,27 |
prof. dr. Stojan PETELIN, zunanji član | 120,43 | 53,66 |
Katedra za kvantitativne metode | Z | A1/2 |
prof. dr. Aleksej TURNŠEK, predstojnik | 324,21 | 259,23 |
doc. dr. Danijela TULJAK-SUBAN, članica | 575,71 | 216,91 |
izr. prof. dr. Evelin KRMAC, članica | 822,07 | 467,14 |
izr. prof. dr. Marijan ŽURA, zunanji član | 141,14 | 54,9 |
Katedra za pomorske in prometne sisteme | Z | A1/2 |
prof. dr. Elen TWRDY, predstojnica | 1448,55 | 381,3 |
doc. dr. Maja Stojaković, članica | 277,11 | 237,94 |
doc. dr. Bojan BEŠKOVNIK, član | 794,22 | 372,53 |
Katedra za tehniko vozil | Z | A1/2 |
doc. dr. Robert MUHA, predstojnik | 224,39 | 146,73 |
izr. prof. dr. Oliver BAJT, član | 760,07 | 608,41 |
doc. dr. Sebastjan ŠKERLIČ, član | 389,18 | 195,11 |
Katedra za transportno logistiko | Z | A1/2 |
doc. dr. Patricija BAJEC, predstojnica | 491,26 | 244,74 |
Katedra za tuje jezike | Z | A1/2 |
izr. prof. dr. Violeta JURKOVIĆ, predstojnica | 682,84 | 483,76 |
Katedra za varnost v prometu | Z | A1/2 |
prof. dr. Milan BATISTA, predstojnik | 1075,67 | 368,46 |
prof. dr. Vlado MALAČIČ, član | 303,23 | 261,77 |
prof. dr. Jadran FAGANELI, zunanji član | 507,69 | 303,45 |
prof. dr. Matija SVETINA, zunanji | 410,76 | 340,69 |
Pravna katedra | Z | A1/2 |
prof. dr. Marko PAVLIHA, predstojnik | 205,00 | 100,00 |
izr. prof. dr. Patrick VLAČIČ, član | 170,6 | 75,6 |
ODDELEK ZA POMORSTVO | ||
Katedra za navtiko | Z | A1/2 |
doc. dr. Andrej Androjna, predstojnik | 311,6 | 178,4 |
Katedra za ladijsko strojništvo | Z | A1/2 |
doc. dr. Aleksander GRM, član | 305,41 | 235,41 |
doc. dr. Marko PERKOVIČ, član | 883,53 | 427,82 |
prof. dr. Peter VIDMAR, predstojnik | 677,44 | 257,62 |
****
PREDLOGI TEM DOKTORSKIH DISERTACIJ (3. stopnje)
2024/2025
Doktorski študijski program Pomorstvo in promet
Naslov teme: Model uporabe avtonomnih dronov za zaščito pomorske kritične infrastrukture
Kratka vsebina: Pomorska industrija se sooča z novimi izzivi in strategijami za zagotavljanje varnosti pomorske kritične infrastrukture. Med sodobnejše načine zagotavljanja varnosti in zaščite sodi tudi uporaba zračnih in podvodnih avtonomnih dronov.
2) izr. prof. dr. Patricija BAJEC Doktorski študijski program Pomorstvo in promet
Naslov teme: Izboljšanje javnega sprejemanja avtonomnih vozil: Študija percepcij uporabnikov in priporočila za prihodnjo uvedbo
Kratka vsebina: Ta disertacija si prizadeva raziskati, kako ljudje dojemajo avtonomna vozila (AV) in prepoznati dejavnike, ki vplivajo na njihovo sprejetje. Z uporabo kombiniranega pristopa bodo izbrani kvantitativni podatki preko anket za merjenje stališč in ravni sprejetja ter kvalitativne podatke preko intervjujev za globlje razumevanje temeljnih skrbi in pričakovanj. Na podlagi analize bodo razvita praktična priporočila za spodbujanje javnega sprejemanja in olajšanje integracije avtonomnih vozil v družbo.
Naslov teme: Integracija potniškega in tovornega prometa: Ocena učinkovitosti in trajnosti rešitev mešane mobilnosti
Kratka vsebina: Disertacija si prizadeva oceniti učinkovitost in trajnost integracije potniških in tovornih transportnih sistemov. Z analizo obstoječih modelov in predlaganjem novih strategij bo raziskava raziskala, kako lahko rešitve mešane mobilnosti optimizirajo transportna omrežja, zmanjšajo vpliv na okolje ter zadovoljijo naraščajoče zahteve urbane logistike.
3) doc. dr. Bojan BEŠKOVNIK
Doktorski študijski program Pomorstvo in promet
Naslov teme: Večdimenzionalni pristop trajnostnega modeliranja logističnega hub vozlišča
Kratka vsebina: Tematika zajema kombinacijo različnih pristopov oblikovanja primernega logističnega hub vozlišča za tovorni promet, kjer se lahko obravnava primernost za letalski tovorni promet, intermodalni transport itn. Večdimenzionalni pristop vključuje različne vidike kot so lokacijski, prometni, logistični, družbeni, ekonomski, trajnostni, pravni, tehnološki, tehnični vidik itn.
Doktorski študijski program Pomorstvo in promet
Naslov teme: Zmanjšanje vplivov večpotja na varnost plovbe v pogojih večpotja
Kratka vsebina: Večžarkovno razširjanje elektromagnetnih valov z radijskih navigacijskih satelitov zaradi odbojev od objektov je znan in analitično težko opisljiv pojav, ki povečuje raztros rezultatov položaja plovila. Naloga obsega analizo surovih podatkov v sprejemniku GNSS in z ustreznim modeliranjem pristaniških objektov pokazati prednost uporabe surovih navigacijskih podatkov ladij in GNSS kompasa pri od ladje neodvisnem določanju integritete..
5) izr. prof. dr. Evelin KRMAC
Doktorski študijski program Pomorstvo in promet
Naslov teme: Vse teme, ki vključujejo uporabo informacijske tehnologije in inteligentnih sistemov (na umetni inteligenci in strojnem učenju temelječih) ter večkriterijske metode odločanja za optimiziranje procesov v logistiki in/ali transportu.
Kratka vsebina: Tehnike in algoritmi UI omogočajo izdelavo inteligentnih programskih strojev, ki lahko, ob upoštevanju velikega števila različnih, spremenljivih in nepredvidljivih parametrov, uspešno napovedujejo in predvidevajo, podprejo sprejemanje poslovnih odločitev, načrtovanje aktivnosti ipd. V tan amen lahko uporabljamo tudi metode večkriterijskega odločanja, tudi v povezavi z metodami umetne inteligence in strojnega učenja.
6) doc. dr. Sebastjan ŠKERLIČ
Doktorski študijski program Pomorstvo in promet
Naslov teme: Metodologija obvladovanja procesa skladiščenja/Warehouse process management methodology
Kratka vsebina: Skladiščenje kot podporni proces znotraj logistike ima pomembno funkcijo koordinatorja med poslovnimi funkcijami pri materialnem poslovanju podjetja, z namenom premostitve časovnih razlik med časom proizvodnje in časom uporabe različnih proizvodov. Ima velik vpliv na stroške podjetja in po več mednarodnih raziskavah skladiščni stroški predstavljajo drugo kategorijo največjih logističnih stroškov, takoj za transportnimi. Z izdelavo sistemske metodologije se lahko izboljša odločitveni proces skladiščenja v podjetjih in nadgradi obstoječe znanstvene študije.
Interdisciplinarni doktorski študijski program Varstvo okolja
Naslov teme: Metodologija uvedbe trajnostne embalaže v poslovnem procesu podjetja/Methodology of introducing sustainable packaging in the company's business process
Kratka vsebina: Učinkovita uporaba trajnostne embalaže pripomore k zmanjšanju odpadkov, stroškov in morebitne škode na prevozu. Podjetja in družba kot celota lahko z embalažo za večkratno uporabo dosežejo ekonomske koristi in tudi bistveno vplivajo k varstvu okolja. Cilj doktorske raziskave je izdelava metodologije, ki omogoča primerjavo uporabe in uvedbe različnih sistemov trajnostne embalaže (nevračljive embalaže, vračljive embalaže in vračljive zložljive embalaže) v poslovnem procesu podjetja. Metodologija mora smiselno upoštevati tako ekonomske kot tudi okoljske vplive izbire posameznih embalažnih sistemov in kot taka nadgraditi obstoječe znanstvene študije. Predstavljati mora tudi praktično odločitveno orodje za proizvodna podjetja in logistično industrijo pri zagotavljanju učinkovitega sistema trajnostnega upravljanja z embalažo.
7) doc. dr. Danijela TULJAK – SUBAN
Doktorski študijski program Pomorstvo in promet
Naslov teme: Zmanjšanje emisij v pomorskem prometu z uporabo numerične optimizacije
Kratka vsebina: V nalogi bo izdelan in testiran model, ki omogoča planiranje pomorskih operacij. Pri tem je cilj modela zmanjšanje emisij. Natančna vsebina bo določena ob upoštevanju potrebe kandidata in trendov na področju operacijskih raziskav, prometu in logistiki.
8) prof. dr. Peter VIDMAR
Doktorski študijski program Pomorstvo in promet
Naslov teme: Ocen tveganja pomorsko prometnih sistemov
Kratka vsebina: Naloga zajema ugotavljanje oprimelnih metod za analizo tveganja pomorsko prometnih sistemov kot so plovne poti, sidrišča, luški terminali. Specifika pristanišč, ki se nahajajo v neposredni bližini naseljenih območij in analiza čezmejnih vplivov.
Interdisciplinarni doktorski študijski program Varstvo okolja
Naslov teme: Trajnostni model pomorskega transporta
Kratka vsebina: Raziskave na področju učinkovitega pomorskega transporta z zmanjšanjem ogljičnega odtisa ter učinkovito rabo energije.
9) izr. prof. dr. Patrick VLAČIČ
Doktorski študijski program Pomorstvo in promet
Naslov teme: Odgovornost za škodo, ki jo povzročijo avtonomne ladje
Kratka vsebina: Avtonomne ladje niso več zgolj fikcija v znanstvenofantastičnih filmih, temveč prve že uspešno plujejo. Poleg številnih zanimivih tehnoloških vidikov popolne avtomatizacije plovbe je treba imeti v mislih možnost, da pri rabi take ladje lahko pride do škode in sicer tako do poškodb ali smrti oseb kot tudi za škodo na premoženju (na tovoru, drugih ladjah ali infrastrukturi). Doktorska disertacija bi morala iskati odgovor na pravne izzive rabe avtonomnih ladij.
Interdisciplinarni doktorski študijski program Varstvo okolja
Naslov teme: Zaustavitev ladje za dosego poplačila terjatev za gorivo
Kratka vsebina: Zaustavitev ladje (arrest of ship) je instrument, s katerim upniki dosežejo zavarovanje za plačilo morebitnega sodno prisojenega zneska za neplačano terjatev za gorivo. Značilnosti naročanja goriva, kjer imamo posrednike pri naročilu, dejanske izpolnitelje dobave goriva na eni strani in naročnike za gorivo, ki včasih tudi niso ladjarji (npr. naročniki iz ladjarske pogodbe za čas) in ladjarje na drugi strani, povzroča kar nekaj zmede. Doktorska disertacija bi morala odgovoriti, kaj bi bil pravi način naročila, zavarovanja za prodajalca in drugih odprtih vprašanj med prodajalci in kupci goriva ter ladjarji, ki s v skladu s konvencijama iz 1952 ali 1999 lahko doživijo, da bo njihova ladja zaustavljena. Ob enotni pravni ureditvi je praksa na svetu glede tega vprašanja precej različna.
10) izr. prof. dr. Marina ZANNE
Doktorski študijski program Pomorstvo in promet
Naslov teme: Družbeni, ekonomski in okoljski učinki vključevanja avtonomnih vozil na mestne prometne sisteme
Kratka vsebina: Namen naloge je raziskati večplastne učinke vključevanja avtonomnih vozil (AV) v sisteme mestnega prometa. Poudarek bo na ekonomskih učinkih vključevanja AV (npr. znižanje stroškov za posameznike in podjetja, povečana produktivnost zaposlenih,…), vendar ne bodo zanemarjeni niti družbeni učinki (npr. zastoji) in okoljski učinki (npr. izboljšanje kakovosti zraka). Naloga bo vključevala kombinacijo kvantitativnih in kvalitativnih metod raziskovanja (ter morebiti tudi študije primerov na mestih, kjer bodo avtonomna vozila v času pisanja že v uporabi).