Vljudno vabljeni na delavnico How to make presentations in science more engaging, ki bo potekala 21. novembra 2023 na rektoratu UL.
Namen delavnice How to make presentations in science more engaging je predstaviti smernice za učinkovito predstavitev od začetne ideje, analognega načrtovanja, izdelave in oblikovanja do izvedbe, ki navdušuje in angažira občinstvo. Koncept delavnice temelji na tako imenovanem »predstavitvenem trikotniku,« kjer se je za uspešno predstavitev potrebno osredotočiti tako na vsebino in oblikovanje kot tudi na nastop. Po krajšem interaktivnem predavanju dobijo udeleženci delavnice priložnost, da v parih ali skupinah uporabijo teoretično znanje še v praksi. Udeleženci bodo preko drugačnega pristopa, novega materiala in virov pridobili novo znanje o dobrih predstavitvenih praksah, katere bodo lahko uporabili v svojih predstavitvah.
Delavnica bo potekala v angleškem jeziku v izvedbi mag. Barbare Luštek Preskar.
21. 11. 2023, 13.00 Rektorat UL (Soba rektorjev, 1. nad.) Kongresni trg 12, Ljubljana Prijava na dogodek // Registration (število prostih mest je omejeno) |
Program: 13.00–14.00 | Uvod v delavnico in prvi del interaktivnega predavanja na temo »VSEBINA« Praktični del delavnice (delo v parih ali skupinah), kjer se udeleženci na dano temo pripravijo z vidika strukture vsebine | 14.00–14.30 | Drugi del interaktivnega predavanja na temo »OBLIKA« | 14.30–14.45 | Odmor | 14.45–15.15 | Praktični del delavnice, kjer udeleženci na že znano temo začnejo »analogno« snovati predstavitev | 15.15–16.15 | Tretji del interaktivnega predavanja na temo »NASTOP« Praktični del delavnice, kjer udeleženci zaključijo s pripravo predstavitve z izdelavo prosojnic | 16.15 | Zaključek | | Programme: 13.00–14.00 | Introduction to workshop and input on the first constituent element of the presentation triangle “CONTENT” Practical part (work in pairs or groups) with participants preparing themselves on a given topic from the viewpoint of CONTENT of their presentation | 14.00–14.30 | Input on the second constituent element on the presentation triangle, i.e. “DESIGN” | 14.30–14.45 | Coffee break | 14.45–15.15 | Practical part with participants starting analogue planning of their presentations on an already known topic | 15.15–16.15 | Input on the second constituent element on the presentation triangle, i.e. “DELIVERY” Practical part with participants focusing on the final preparation stage by elaborating slides | 16.15 | Wrap-up | | |