Kappra

K-15

VodKO – Vodenje kolesarjev po Obali [projekt ŠIPK]

doc. dr. Danijela Tuljak-Suban

 

12.9.2018 ob 12.15 v predavalnici 204

 

Povzetek:

Kolesarske površine so na Obali redke, nepovezane in slabo označene, izjema je kolesarska pot Parenzana, ki poteka po trasi nekdanje ozkotirne železnice, ki je povezovala Trst in Poreč. Zaradi tega se kolesarji pogosto vozijo po nevarnih in prometnih odsekih, kar vodi do konfliktnih situacij. Kolesar nima možnosti učinkovitega predhodnega planiranja poti, ki bi bila varna in primerna njegovi fizični kondiciji. Obstoječi zemljevidi ne vsebujejo ustreznih informacij saj so prilagojeni le turistom, ki si obalne znamenitosti ogledajo peš ali z avtomobili.

 

V sklopu projekta so študenti, s pomočjo mentorjev, pripravili ocenjevalne liste in nato s kolesi testirali in ocenjevali kolesarske poti po Obali, tako so zbirali informacije o kolesarski infrastrukturi ter o turistični ponudbi in možnosti kombiniranja uporabe kolesa še z drugimi možnostmi prevoza (avtobus, vlak ali ladja).

 

Povezava na projekt 

 

Gradivo


Povzetek doslej opravljenega dela [projekt MUSE, Interreg]

Barbara Knez in doc. dr. Franc Dimc

 

12.9.2018 ob 12.15 v predavalnici 204

 

Povzetek:

MUSE: projekt omogoča partnerjem iz organov javne uprave na lastnem primeru izboljšati strokovno znanje načrtovanja mobilnosti in posledično energetsko učinkovitost ter zmanjšati izpuste CO2. Projektna skupina je tako sestavljena, da lahko prinese izboljšanje čezmejnega sodelovanja na teh področjih in izvajanje inovativnih storitev trajnostne mobilnosti.

 

Preizkus: Električno kolo, pridobitev FPP v okviru projekta MUSE, se je na prvem preizkusu po sorazmerno razgibanem delu trase Porečanke (Portorož- Koper-Portorož) obneslo kot energetsko učinkovito, primerno za mestno oz. srednje hitro vožnjo. Osnovne funkcije so precej intuitivno zasnovane in jih bo uporabnik izkoristil za vožnjo, prilagojeno svojim sposobnostim.