Kappra

K-08

Uvidi pri delu za urejanje pristanišča in pomorske prakse v Sloveniji

mag. Marko Perkovič

 

3.1.2018 ob 12.15 v predavalnici 204

 

Povzetek:

Kontejnerske in ro-ro ladje ter tankerji različnih izdelkov, postajajo vedno večji, zato ne prenehajo pozivi pristaniščem s plitkimi kanali za vplutje, ki se končajo z ozkimi bazeni, da zagotovijo vsaj zadostno rezervo, da bi lahko izvajali privezovanja v neustrezno načrtovanih pristaniščih in pomolih. Rekonstrukcija in razširitev objektov za privezovanje, kot je na primer poglabljanje pristaniškega dna, je ena izmed možnosti za varno reševanje tega vprašanja. Za ta prispevek je bila uporabljena simulacija za upravljanje ladij s simulacijo pristaniških operacij, v kateri je bila za pripravo izboljšanih območij plovbe uporabljeni zelo natančni batimetrični podatki skupaj z risbo CAD in geo-referenciranimi posnetki. Simulacija služi za prikaz posledic novih zahtev, ki jih povzročajo spremembe velikosti ladij in možne izbire, s katerimi se soočajo pristaniške oblasti, da bi lahko držale korak s spremembami.

 

Gradivo