Strokovna angleščina 1
Učni načrt
- spoznavanje temeljnih strokovnih tem iz prometne tehnologije in transportne logistike s pomočjo različnih sodobnih virov;
- prepoznavanje prometnega in transportnega izrazja iz prometne tehnologije in transportne logistike;
- učenje rabe strokovne terminologije iz prometne tehnologije in transportne logistike, pojasnjene in prikazane v spletnih virih ter razložene v angleških eno‐ in dvojezičnih spletnih slovarjih.
- vaje iz rabe prometnega in transportnega besedišča v spletnih virih;
- oris glavnih slovničnih poglavij iz angleške slovnice in jezikovne vaje z vsebino iz prometne tehnologije in transportne logistike;
- kritično razmišljanje;
- uvod v vseživljenjsko učenje.
Več...
Cilji in kompetence
Učni cilji predmeta so:
- spodbujati študente, da razvijejo jezikovne spretnosti slušnega in bralnega razumevanja ter obenem ustnega in pisnega izražanja;
- pri študentih zbujati radovednost s pomočjo izbranih vsebin iz prometne tehnologije in transportne logistike;
- opogumljati študente, da pristopiti k problemu z različnih stališč;
- predstaviti študentom, kako naj se sporazumevajo v tipičnih govornih položajih, ki se pojavljajo v prometni tehnologiji in transportni logistiki;
- spodbujati študente spoznavati in praktično uporabljati strokovno terminologijo s področij prometne tehnologije in sodobne transportne logistike;
- spodbujati študentke h kritičnemu razmišljanju;
- navajati študente na vseživljenjsko učenje.
Temeljna literatura
- Izbor aktualnih gradiv iz spletnih virov/Selection of current materials from web resources – dostopno v digitalnem zvezku OneNote za SANG 1/available in OneNote digital notebook for SANG 1
- Jurković, Violeta; Harsch, Rick. 2004. Routes to Traffic English. Portorož: Univerza v Ljubljani, Fakulteta za pomorstvo in promet. ISBN: 961‐6044‐65‐6 (izbrana besedila/selected texts)
- Šega, Lidija. 1997. Veliki moderni angleško‐slovenski poslovni slovar. Ljubljana: Cankarjeva založba. ISBN: 961‐231‐051‐3; eslovar/edictionary 2019: https://www.termania.net/?searchIn=Linked&ld=247 .